понедељак, 21. јун 2010.

I dodje nam eto leto danas i to sa sve grmljavinom,gradom,kisom...ali necemo gubiti nadu da ce uskoro zasijati i sunce !
I tako ,nikakav dan a nista nisam radila(sram me bilo) i opet eto nisam "stigla" da pocnem da "punim" ovaj moj blog :D
A za danas sam imala zaista "super ideju" da sredim auto posto u njemu provodim jako puno vremena ,da operem presvlake,izbacim djubre, koga je puno ispod sedista(nekako mi ruka sama poleti ispod sedista kad treba odloziti neki papiric hehehehe) pa sam htela obrisati stakla i ubaciti miris i svasta nesto,e sve sam to izmastala na povratku kuci ali...kako sam se docepala kreveta momentalno sam od svega odustala :D pa eto padala kisa i tako fuj vreme i nije bilo za takve radove.
Kako se lako nadje opravdanje ;-)

Нема коментара:

Постави коментар